Första, andra, tredje...

Först och främst: Misstänker att jag har riktig bra nyheter att berätta nästa gång jag skriver här :P

För det andra: Ni som e i jkpg-trakten på lördag och lediga - det är en stöddemonstration för en friare Iran. Gå dit o visa stöd - för fan!!! Själv kan jag inte närvara då de e mitt första arbetsdag på chappen.

För det tredje: Restaruang Guldgaffeln i Nässjö e precis i min smak. Underbar mat o lagom variation till bra priser. Jag va där igår med S o bror o hans tösa och som vanligt var jag supernöjd. Lite synd bara att de inte hade någon efterrätt! De har tydligen afterwork på fredagar med fri buffé. Jag måste undersöka det så fort jag återkommit ifrån chappen =)

Slutligen: Tillit och trygghet e sköra saker - ta väl hand om dem gott folk ;)

Kram o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0