Dagens stora nyhet!

Just nu sitter jag i min stuga på chappen. Min roomie ligger i sängen brevid o försöker sova. Hans första arbetsdag på tåget imorn o jag vet att han kommer att ha så fett kul. Jag minns fortfarande min första dag på tåget som en av de bättre i mitt liv =)

Dagens stora nyhet är att michael jackson e död - och jag blev alldeles chockad över beskedet.
Men varför bryr man sig egentligen? Vi e ju allt lite pinsamma. Förvann verkligen hela Irans frihetskamp bara för att en skönsjungande pedofil dog lr va hände? Jag vet inte för de har i alla fall inte nämnts i Svensk media under förmiddagen!!!

En annan stor nyhet fast på en lite mera personlig plan är att jag fått klart med nytt jobb. Det har varit mer lr mindre klart en  längre tid men nu e de alldeles klart. Jag är senaste tillskottet bland Per Brahes teaterlärare.
Jag fick välja mellan en lite läge lön som skulle omförhandlas direkt jag blir klar med min uppsats lr en högre lön som skulle omförhandlas först i april. Jag funderade länge o väl o kom fram till att jag e trött på att safe:a o dessutom kan de bli en bra morot så jag tackade ja till den lägre löningen =)

Gårdagens stora nyhet var ananrs att huxflux så va S ch jag hos mina föräldrar på grillkväll :P

Kram o hej



Kommentarer
Postat av: Samira

Pouya jag förstår att du tycker att det är lite sjukt att nyheterna kretsar runtomkring honom, och de har gjort en sån stor sak av det, tanken att människor kommer att dö. Pouya låt han vila o frid med värdighet som den ikonen han var och inte som en pedofil.



2009-06-27 @ 00:29:55
Postat av: Linda

Grattis till nya jobbet! :D :D Låter riktigt kul!

2009-06-28 @ 18:46:07
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0