Aj aj aj =(

Hade en spännande kväll igår. Nacken ballade ur o ena heanden domnade bort så de va bara o sätta sig i bilen o åka till akuten där jag fick tjata mig till en undersökning. Det visade sig vara ett smart drag då de skickade me mig recept på tre olika värktabletter, en remiss till sjukgymnast och en remiss för magnetröntgen då de vill göra en ordentlig utredning för o ta reda på vad som krånglar.

Men tills vidare får jag äta starka tabletter i mängder vilket gör att jag e dåsig mest hela tiden men nacken gör inte lika ont i alla fall så får jag hoppas att nerven som går till de bortdfixar sig av sig själv annars kan detta va början på en jobbig resa:S

Kram o hej


Kommentarer
Postat av: Linda

Nej men usch! :o Hoppas verkligen det inte blir värre! Tänker på dej! kram

2009-06-11 @ 20:07:47
URL: http://lindamerja.wordpress.com/
Postat av: Frida Hagström

Uscha låter otäckt ju...

2009-06-11 @ 21:12:26
URL: http://sweetashell.blogg.se/
Postat av: mamma golrou

krya på dig. Du får komma helg under helgen o vila dig ordentligt:)

2009-06-11 @ 21:33:33
Postat av: Mats

Hej PG!

Saknade dig på jobbet idag. Tråkigt att höra att du inte mår bra. Hoppas att du kryar på dig!



Hälsningar



/Mats

2009-06-12 @ 00:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0