08

Är i sthlm nu o hälsar på bror. Vi har käkat pizza o jag har upptäckt en alldeles ny underbar pizza, nämligen spenatpizza. Den va fett nice =)

Jag e alldeles slut efter bilfärden. Det är mycket i huvudet nu o de tenderar ju att ta mycket energi ifrån mig o så har vi bilfärden som sagt. Jag har ju fortfarande problem me nacken så de har varit en hel del värktabletter för o genomlida den. Nån annan kanske skulle säga att jag hade ju inte behövt köra när de fanns två andra me körkort i bilen, men jag pallar verkligen inte o sitta i en bil om jag inte kör.

Btw e mc-donken bra roliga. Vi köpte idag en chokladmunk, en citronmuffins o en chokladmuffins o alla kostade de lika mycket trots att chokladmuffinsen både var godare än de andra två o framför allt bra mycket större. Hur tänker de där egentligen?

Bror e riktig söt. Man ser hur hårt han försöker för o få familjen o trivas här uppe. Han hade tänkt o bjuda mig o far på nattbio för o se senaste terminatorfilmen men hans äldre bror känner sig lite för gammal o sliten för o orka va uppe till 3 på natten :P

Kram o hej


Kommentarer
Postat av: Frida Hagström

Hoppas du har det alldeles underbart hos din bror =)

2009-06-05 @ 22:51:39
URL: http://sweetashell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0