Typ rekord

Idag skulle man kunna säga att vi slagit rekord. Vi hade nämligen bara tillgång till ett lok idag o detta på ett av årets stressigaste dagar. Vi körde ändå strax över 3100 personer vilket man skulle t ex kunna jämföra me rekordet på dryga 4000 me två tåg. Jag måste säga att vi e totaly f*ckin awsome =)

Fast nu känner jag av tempot. Nacken e alldeles mör o jag vill bara lägga mig o däcka - MEN jag måste hjälpa en av tjejerna i filmgruppen o fixa manuset inför imorn o lära mig kameran. Imornkväll ska vi börja filma :p

Kram o hej


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är då man vet att man tycker om entertaining när man får saker att bli bäst även fast det skulle kunnat gå åt helvete :D

2009-07-22 @ 14:14:39
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0