Trivsam dag i Buffalo

Det har varit en trivsam dag. Det har varit krutdoft o kärlek i luften o Buffalos sand har fått besudla min kropp o mina kläder ordentligt. Har varit riktig skoj att vara rånare idag. Vagnarna har visserligen mestadels varit småtråkiga - jag avskyr folk som vägrar fatta att detta e ett skådespel o att vi bjuder på en show utan ska börja bete sig som om de vore på riktigt. Men däremot har inspirationen varit riktig stor o vi haft riktig kul me alla good guys när de kommit fram till oss. Bl a har jag hunnit med att både gifta mig o skilja mig, vi har haft besök från kineser som snott posten, grävt gravar och newbridge har plockat fram Johnsson oxå :p
Vi har oxå sett till att undehålla oss själva mellan rånen så dagen har gått riktig fort =)

Kram o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0