Tavlor

Folk som kan rita o måla tycker jag e så imponerande. Jag vet inte hur många målerikurser min mor skickat mig på o ändå ser mina tekningar ut som en 10-åring me ganska lite talang gjort dem. Och egon som jag e älskar jag o stå modell för dessa underbara människor.
I mitt rum hos mina föräldrar hänger två tavlor som en vännina gjort till mig. Den ena föreställer mig som cowboysare o den brukar de flesta gilla. Den andra e minst sagt inte lika populär men är min personliga favorit eftersom jag tycker att den har fångat en del av mitt inre. Den föreställer mig som en rosa djävul o vid sidan står de på japanska Lustens mörka furste.

Jag hoppas jag får utöka den samlingen med tiden eftersom jag gillar tanken på personliga tavlor. Själv e jag som sagt värdelös på de där men  har faktiskt gjort en bild i datorn en gång i tiden som jag skrev ut i tavelstorlek o gav bort i present. De kanske jag borde göra fler gånger? Alltså göra bilder i datorn o skriva ut o rama in. Det är ju faktiskt något som jag e bra på :P

Kram o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0