Stuntdag

Igår fick vi veta att kompisarna till en av oss på tåget trodde att han va stuntman o alltså var jag idag "tvungen" att besudla honom me detta hela dagen eftersom han va bad o jag good. Detta resulterade i att jag dog en massa gånger där ute men de va så värt de för äntligen hade inspirationen infunnit sig o jag vågade slappna av o inte tänka så mycket på min nacke. Visserligen jag hade lite ont vid slutet av dagen men detta åtgärdades rätt snabbt av en dusch, god mat, 20 min på spikmattan o så lite medicin då :P

På tal om nacken - Inatt låg jag ner o sov för första gången sen jag skadade mig =) Fast jag vaknade me en himla öm o stel nacke. Men smart som jag e så bytte jag till mig massa massage av ett gäng småglin på tåget. De stod på rad för o få slå lite på min nacke o få sig en tomhylsa - liksom en  win-win situation. Det är väl de  som e ugglan inom DRACON =P

För o återgå till de här me stuntmannen: Dagens sista rån tyckte jag va en riktig höjdare då jag o jalle som gick på samma tåg hade förberett en liten stage fight-uppvisning för stuntmannen som han skulle få kommentera o bedömma. Så klart så dog vi bägge två o en hel drös me andra good guys oxå men stage fighting e sååååååååå skoj =)

Slutligen en annan skoj grej från dagen: Jag har fått lära mig en rutin för hur man ska steg för steg lära ut scenhångel av en kollega. Me  likes! Nästan lika skoj som stage fighting =)

Kram o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0