REKORD

Nu jävlar serru! Vi har slagit rekord igen o de på en dag när de kändes som att de mesta gick i behagligt tempo. O vilket rekord sen. Vi slaktade de gamla rekordet me ca 500 pers. Det nya rekordet är 4507 personer körda under en o samma dag :P När de va dags för slutrundan så va jag tom ute på gatan o lekte torgförsäljare: Vrålade o gapade o jobbade reklam =)

Nu fattas bara att man får åka på 1701-tåget nån gång så kan jag nog säga att jag upplevt allt de härliga me chappen =)

BTW - Jag e medicnfri med =) Medicinerna har ju gjort att jag varit nykterist i typ 1,5 månad o vet du vad? Det är inte så att jag direkt längtar till nästa fylla. Känns som att de där me o dricka massa öl o bi packad inte alls e min grej för närvarande. Däremot längtar jag nåt enormt efter o få lägga mig i ett badkar o avnjuta ett glas god whiskey :P

Kram o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0