Rånad av en good guy

Igår var jag med om en rolig grej. Jag var good guy o hoppade av tåget på stationen o såg två tjejer som jag tänkte man kunde skoja lite med. Vi brukar göra sånt ibland för o ha folk på gott humör redan när de kliver på tåget. Ena tjejen (låt oss kalla henne HB10) höll cigaretter i handen o tuggade tuggummi. Jag gick fram till henne o följande konversation utspelade sig.

PG: (pekar på cigaretterna) Du vet att de där inte e tuggtobak va?

HB10: Nä titta va jag tuggar på (öppnar munnen för o visa tuggummit)

PG: (ser att hon har piercat tungan) Ja jag ser att de växer i munnen på dig i alla fall. O din vännina har utväxt på läppen. E ni säkra på att ni mår bra?

HB10: jajamen, o jag ser fram emot o åka tuff tuff tåget o bli rånad.

PG: Du blir inte rånad, vi finns här för o se till att skydda tåget.

HB10: Fan jag vill ju bli rånad. Kan inte du råna mig?

PG: Klart jag kan. Allt för kunderna. Va ska jag råna dig på?

HB10: (visar fram cigaretterna) de här

PG: Ok, ge mig en då

HB10: (ger mig 1 cigarett) Vill du ha en till?

PG: Visst

HB10: (ger ännu en cigarett)

PG: Jag kan ta en till

HB10: (ger ytterligare en cigarett) wohoo, nu har jag blivit rånad! (kramar mig o ger mig puss på kinden)

Så nu vet ni hur man rånar när man e good guy ;)

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha! Så roligt!! :D vad sött :) Jag vill verkligen till Chappen för att se dej spela nuuuuu

2009-07-26 @ 12:46:54
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0