Nära rekord :P

Hinner inte skriva ikväll så passar på o skriver lite kort nu på min rast. Det har varit en grym dag idag. Första riktiga högsäsongsdagen o vi har hittills kört över 3700 pers o hoppas på o kunna köra ytterligare ett par hundra o slå förra årets rekord som va strax över 3800. Detta har oxå inneburit att vi har kört tempoplusrån hela dagen. tempoplusrån e roliga för att vi rånare (ja idag va jag rånare) får upp sån jävla adrenalin o e mycket effektiva uppe i vagnarna. Enkelt uttryckt kan man säga att de e mindre blaha blaha o mera pang pang - o de e ju inte fy skam =)

Dagen fångst för min del har bland annat varit en norsk fil o musli som faktiskt räddade min dag lite då jag kunde äta den precis när jag höll på bli så hungrig att kroppen skulle strejkat. Detta eftersom vi fick en senare rast än jag e van vid pga av allt folk :P

Min nya dyra leksak vill jag inte avslöja så mycket mer om men kan avslöja att jag i veckan ska skaffa en ännu dyrare leksak ;)

Kram o hej


Kommentarer
Postat av: Linda

hmm, dyr leksak? En buttplugg i guld? ;D ;D

2009-07-17 @ 01:39:29
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0