Me <3 Ullared

Idag e mr PG riktig toppengla. Jag har varit i Ullared o storshoppat. Tro mig när jag säger att de finns få saker som får en o bli så uppåt som o spendera 7 laxar på shopping en o samma dag =D

Dagens absolut roligaste köp va min andra dyra leksak på kort tid: En röd FS200! Hade egentligen tänkt mig en mycket dyrare kamera men kom fram till att den här har precis allt jag behöver. Just de där tycker jag e viktigt. Att man tänker efter va de e man behöver egentligen!!!

Vad de gäller själva GeKås så slutar den affären aldrig att imponera på mig. Följande fråga som jag nu ställer e retorisk o jag vet redan svaret på de. Men jag kan ändå inte låta bli o ställa den.

Hur kommer de sig att Gekås har större utbud än kvantum, billigare priser än kvantum, kunder me större inköp än kvantum, dessutom många fler kunder än kvantum o ändå har kortare kassaköer än kvantum? Som ni märker så stör jag mig rätt bra på kvantum i Nässjö!

BTW Jag fick tag i våra dräkter till volleybollen. Me so happy fast ändå så skärrad :P

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Linda

Det första stycket har jag aldrig hört en kille säga förr börjar planera shoppingrunda med PG ;D ;D Yay! Det var flera år sen jag var på Gekås. Men kvantum...är inte det bara en mataffär? :p

2009-07-22 @ 14:18:05
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0