Gnäll

De senaste dagarnas höga tempo o sömnbrist hann ifatt mig igår. Jag drabbades av hjärnsläpp o började blanda ihop ord o sluddra. Två roliga felsägningar. Igår när jag kom ut i Buffalo så skulle jag säga: Jag bryr mig bara om posten men istället råkade jag säga: jag bryr mig bara om guldet varpå bad guys säger jaså, va trevligt. Så ni har guld?
En annan gång blev jag tillfrågad var guldet fanns o tänkte säga på tåget men istället sa jag på guldet.

Sen på femrasten gick jag bara in i biljettluckan o la mig o sov o så la jag mig rätt tidigt på kvällen med. O me rätt tidigt menar jag 00:30 =/ Jag längtar verkligen tills den där filmen blir klar så jag får bara vila o ta igen mig!

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Linda

ger dej en kudde :)

2009-07-26 @ 12:49:03
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0