Gaskammaren

Jag har gjort mitt livs första långkok. Började igår vid tiotiden o vi åt de idag kl 13. Den innehöll mängder me bönor o linser o fy fan va de har märkts. Ska döpa om vårat rum till gaskammaren :P Det hela blir ju inte bättre av att jag gjorde en jättegryta som vi antagligen ska kunna äta i minst 1,5 dag till hehe =)

Träffade en snubbe ikväll som ska starta ett eget företag o göra nån typ av superstrumpa som han ska sälja för 250 kr paret. Tycker de e häftigt me människor som satsar fullt ut på de dom vill men strumpor för 250 spänn? Mina köper jag för max 10 kronor paret men sen e de väl inte sånna som mig som han kommer o rikta sig mot heller. Ska bli spännande o se om hans strumpor kommer o sätta en ny trend om ett par år eller inte - jag håller i alla fall tummarna =p

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Frida Hagström

Vad är det för special med hans strumpor??

2009-07-06 @ 23:56:54
URL: http://sweetashell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0