FIST OF FURY

Förlåt, förlåt, förlåt att jag inte hunnit med o uppdatera bloggen. Men de har hänt alldeles för mycket skoj omkring en :p Igår va jag t ex på en spännande matfestival o även om de va riktiga fantasipriser så va skoj o gå omkring där. Idag va de återigen dags o jobba.
Jag var idag good guy o försäljare. Det blev många fina affärer där höjdpunkten va en oöppnad cola zero. Ute i Buffalo hände en rätt kul grej. Jag kom ut o ville köpa grejor av mr Johnsson men Micke sa att Johnsson va borta o så undrade han va jag hade o sälja.

Jordnötter o vapen! sa jag o när han ville se vapnet så visste jag inte riktigt va jag skulle hitta på eftersom jag faktiskt inte hade nåt vapen till försäljning så jag visade min knutna näve.
Va e de? Undrade micke o jag svara: Fist of fury! Varpå han sköt mig eftersom han tyckte att jag hade dragit vapen mot honom! Det tyckte jag va bra humor hela vägen =)

En annan rolig grej: Jag har skaffat en ny o dyr leksak =) Me so khappy :P

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: mamma golrou

berätta lite mer om din nya dyra leksak.

2009-07-13 @ 22:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0