Datorn 58, PG 0

Det är inte ofta jag misslyckas brutalt men denna gång måste jag verkligen bita i de sura äpplet o erkänna mig besegrad.
O vinnaren? Min dator! Som de tidigare nämnts så upptäckte jag problem me filmredigeringen igår o något som borde tagit 1-2 timmar kämpade jag med resten av dagen o halva natten med o testade (typ)58 olika lösningar innan jag gav upp.

Så idag när tiden gick ut så hade tåget ingen film att lämna in. Ni som känner mig kan ju föreställa er hur pissigt jag mådde då! O sömnbristen gjorde inte saken bättre direkt. Men därefter har dagen varit riktig bra o massa småroliga inslag.
Nu e jag riktig trötter. Kollar in en konsert me Queen på dvd o sen blir de spikmatta o nanna =)

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0