Behöver röra på mig!

Jag har konstaterat två saker idag:

  1. Jag behöver vara fysisk aktiv för o må bra i kroppen! Varje dag har jag vaknat med en seg nacke bara för att va igång ett par timmar senare. Men idag när jag va avbytare så blev jag bara sämre o sämre =/
  2. Jag behöver må bra i kroppen för o känna mig nöjd med tillvaron. Det är som att  de känns som att allt går emot mig o alla är emot mig o sen så e plötsligt den sega arbetsdagen som avbytare över. Man får duscha, fixa mat o ta en promenad så att kroppen kommer igång o så e livet på chappen gr8 igen =)
Med tanke på de ovannämnda så längtar jag verkligen till riktiga högsäsongen så att man får va igång hela tiden istället för o sitta o bli förslappad. Jag vet ju att jag varje dag kommer att drabbas av indiandöden men jag jobbar hellre me indiandöden i kroppen än att har ont i min nacke!

Högsäsong - here I come!

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag måste oxå röra på mej och komma i form, men pallar inte att göra det ensam...så...kom hit och träna med meeeeej! ;D

2009-07-05 @ 14:43:42
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0