4:e juli

Tycker att inläggen blir så tunna o ytliga när jag e här. Och det reflekterar hela livet här - o de e sååååååååååååå skönt. Så skönt o slippa planera tre år fram, att dagligen ta ansvar för X antal människor o hela tiden ha massa olika saker i huvudet. Det är bara att vakna på morgonen, klä på sig o käka frulle, sen till jobbet: Showa lite, skjuta lite o bara njuta av publikens respons. Svårare behöver det inte vara!

För den som missat de så e de 4:e juli idag vilket innebär USA:s nationaldag. Visserligen är USA på min 5 i topp-lista va de gäller hatländer även om de har blitt mycket bättre me Obama men e man cowboysare så e man o alltså firar vi ordentligt idag o ikväll =)

Just nu drar kollegorna igång lite eld medans jag e jätte autentisk o sitter ute i mina cowboysarkläder me en dator i famnen :P

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0