4018

Morgonpasset i p3 e ju alldeles underbar. Idag pratade de om vilka låtar man inte ville höra när man sat i en bil me en okänd person av de motsatta könet. Det, gott folk, e underhållning. Lyssna gärna på de på deras hemsida ;)

Angående gårdagen så satte vi inte bara rekord, utan vi nådde även drömgränsen - 4000 pers. Det nya rekordet e 4018 =)
Idag var de däremot mycket segare. Den lilla saken som kallas för väder fick för sig o förstöra hela dagen för oss. Det kom ett ösregn o spolade bort alla turisterna. Det var så kul - vi fick inte ut turisterna efter en tur för de ville inte bli blöta. Vi fick nästan dra ut dem. Själv gick jag på utsidan o höll uppe dörren o tjatade på dem att de skulle ut så jag var alldeles genomblöt. Gud va jag frös resten av dagen. Men e man en tuff cowboysare så e man :P

Min roomie har förresten haft sin tjej här. Jag e alldeles övertygad om att de försöker slå världsrekordet i antalet sagda "jag älskar dig" under en o samma dag =)

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0