1-9

Vädret på chaparral e nog världens skummaste. Idag har vi haft strålande sol, regnstorm o hagel o allt detta nästan samtidigt. Återigen var de så att när de regnade som värst så vägrade turisterna lämna perrongen efter avslutad resa så återigen gick jag runt dem till utsidan o nästan drog ut dem därifrån. Fast me ett leende så klart! Jag stod i regnet, sjöng singing in the rain o föste ut folket. Två minuter senare när alla va ute så var jag blöt enda in på kalsongerna. Som tur var så hade vi lediga avbytare så jag kunde gå hem o byta kläder :P

Fick ett mail idag som uppmärksammade mig på något lite småroligt:
At 12hr 34 minutes and 56 seconds on the 7th of August this year, the time and date will be
12:34:56 07/08/09
1 2 3 4 5 6 7 8 9
This will never happen in your life again??!!!!

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0