Vad ska jag skriva här?

Det finns två sker som tar upp mycket av min hjärnverksamhet. Det är jobbet och det är relationer. Skulle kunnat skriva hela böcker om dessa men jag vill inte det. När det gäller jobbet så har jag ju till att börja med tystnadsplikt, och för det andra så har jag en moralisk tystnadsplikt. Alltså jag tycker att man ska få säga och göra saker på mina lektioner utan att detta hamnar på nätet. Jag kanske kommer att göra undantag när det gäller lite mer allmänna grejer dock.

När de gäller relationer så har jag ju i alla fall inte tystnadsplikt =) Men jag vet inte... Tycker att det är bättre att man snackar direkt med en människa än genom en blogg. Och Vissa saker bör faktiskt stanna mellan två personer. Så jag får väl testa mig fram här och se hur mycket jag skriver om detta!

Just nu är jag inne på att skriva en del om framtidstankar och en del av det som tar upp min fritid, vilket för närvarande består av fotoredigering, plugg inför uppsatsen och "the west".

Det får räcka för denna gång
Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Tenbinza Linda

Välkommen till bloggarnas värld :p Här har du url'en till min med...kan dock inte garantera några lyckliga inlägg, men jag kanske skriver nåt intressant ändå :p

2009-02-17 @ 13:23:11
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0