USA ÄLSKAR KRIG?

När jag förra veckan bloggade om meldifestivalen så visade jag riktig fingertoppskänsla då de låtar som jag trackade gick vidare och min  favorit var inte ens topp 5. Vi får hoppas på bättre lycka ikväll då jag återigen ska blogga under programmets gång. Mede var förresten med i veckans RAW o var urusel!

På tal och scenframträdanden -fast modell mindre - så hade vi påhälsning ifrån Tranås musik- och danstreor. De var alldeles skitgrymma (för att vara estettreor). Otrolig energi och scennärvaro! Jag blir sjukt imponerad av deras lärare som jag för övrigt känner. De har gjort ett riktigt gott jobb. Jag såg nämligen dessa elever när de började ettan och det är en otrolig resa de har gjort. Man kan inte tro att det är samma människor som jag då träffade. Istället för osäkra små barn stod där självsäkra personer som ägde scenen och publiken!

Jag har förresten äntligen fått förklarat för mig varför amerikaner leker världspolis och krigar lite överallt. Kolla in deta så kanske ni med fattar - och dessutom får er ett gott skratt :P
Kram o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0