THE WESTERN FOOD

Nu har jag o far startat bilen med startkablar o så har jag varit ute o kört riktigt miljöovänligt i 50 min för o ladda upp batterierna. Hoppas de håller nu. Ska kolla de senare ikväll! Och jag kan meddela att far va hur go o snäll som helst =) Det kan förstås bero på att jag passade på o fixade hans trasiga digitalbox idag när jag ändå inte jobbade.

Jag var förresten riktig sur för detta med jobbet tills jag insåg att det gav inget så istället gladdes jag åt att jag fick sova ut :p
Nu sitter jag här medans maten står o puttrar på spisen. Jag gör chili con carne a'la PG. Jag hatade den rätten tills jag smakade det på High Chaparral och som om jag inte redan älskade de stället totalt så har de dessutom grym mat. Hemligheten e riktig kött istället för köttfärs. Så utifrån detta har jag experimenterat fram min egen variant. Just de - behöver jag säga att den ska ätas med bröd? The western style :p

Ikväll har förövrigt House säsongspremiär. Igår tittade jag på massa klipp med han som spelar House - ja, skäms på mig, jag vet inte va han heter - ihop med Rowan Atkinson o killen e riktig rolig och begåvad =p Nu ska jag gå o kolla till maten.

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0