Raggningsrutin

Jag vill passa på o tacka mina kära läsare. Det är inspirerande att se att det finns en skara som följer bloggen dagligen och det inspirerar mig till att fortsätta uppdatera ofta. Extra mycket vill jag tacka er som väljer att kommentera också antingen här på bloggen lr via msn. Det är verkligen inspirerande =)

Jag tittade på Raw igår och har utifrån det utarbetat följande raggningrutin:

Jag går fram till någon tjej:
Hej, jag har hört att ni tjejer gillar farliga killar, så vet du vad? Jag har AIDS!

Så sen fortsätter jag med:
Men du är rätt vacker. Har du nåt persiskt i dig?

Hon svarar antagligen nej och då frågar jag:
Vill du ha det?

Haha, alltså ibland e ståuppare klockrena. Snacka om vilka käftsmällar som man skulle få för detta! Men fasen va kul man skulle ha =)
Alltså om du inte fattat så e jag inte alldeles seriös med att lägga till dettta bland mina pu-rutiner :p

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Linda Holmgren

skrattar högt Klockrent!! Fan jag skulle till o med betala för att se nån kille (DU) gå fram o säga så till en tjej ;D ;D

2009-02-24 @ 17:02:09
URL: http://lindamerja.wordpress.com/
Postat av: Pajje

Jag snor din rutin rätt av. Ska testas nu på fredag :D

2009-02-25 @ 01:09:51
Postat av: PG

Linda, Gå ut på fredag så får du tydligen se min bror göra det =) Och är det någon i hela världen som skulle kunna fixa detta så e de Pajje - u rock bro :P

2009-02-25 @ 08:53:02
URL: http://mrpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0