Min e 94 cm

Följande är en sann historia som utspelat sig mellan två små barn:

Pojken: Vill du se min...
Flickan: Kan jag väl - oj men de sticker ut!
Pojken: får jag se din? Va mjuk den e!
Flickan: Mmm, o man kan stoppa in ett finger med. Din e hård...

Ungefär härnånstans kände flickans mamma som va i rummet intill o hade hört på att det var dags o gå in o sätta stopp för detta. Så in går hon o ser att de små liven har dragit upp sina tröjor och jämför sina magar med varandra. Och att pojkens navel putar ut =D

Så min mage e 94 cm runtom. Detta vet jag för jag mätte det idag. Jag har nämligen tänk att Mars månad ska gå i hälsans tecken. Jag ska ta upp min favvodiet och har dessutom gjort ett veckoträningsscehma. Jag ska i nästa vecka göra ett fystest med. Sen ska jag jobba på hela mars utan att kolla några resultat och sen vid slutet av månaden ska vi kolla midjemått och göra ett nytt fystest så får vi se hur långt jag kan komma på en månads BRA träning!

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHA underbart det där med ungarna ;D

Dieter är till för att brytas ;)

2009-03-01 @ 23:50:31
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0