GRATTIS FAR

Idag har varit en riktig bra dag tycker jag.
Jag har suttit och pratat med B på förmiddagen igen och som vanligt är det mycket givande samtal. Känns som att jag har lite bättre koll på min framtid nu och vad jag vill att den ska innehålla och hur jag ska kunna uppnå det.

Har oxå haft fin dag på jobbet med lagom blandning av inspirerade och flummiga elever. Sen efter jobbet så åkte jag på ett mycket kort men givande möte. Jag sparar dock detaljerna i ett par dagar till men jag var riktig glad efter detta.
Senare på kvällen firade jag och mor min far som fyller 60 idag. Det blev kinamat och en sån där fryst tårta ifrån ica. Det hela e rätt ironiskt me tanke på att far e konditor =)
Sedan fick han ett par små presenter. Det stora firandet sparar vi till 4/4 då vi ska fira mor och far ihop. De fyller 110 tillsammans :p

Nu e jag sjukt trött i kroppen men skallen e pigg så jag e väl vaken ett bra tag till misstänker jag, fast kanske liggandes i sängen :p

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0