Finfredag

Idag är fredag = finfredag. Finfredag är något som morgonpasset i p3 börjat med. Tanken är att man ska klä sig så att man känner sig fin o gärna ta kort o skicka till programmet så kommer korten ev upp på hemsidan. Jag tycker att det är en kul grej så jag föreslog att jag o stora teatergruppen skulle klä upp oss idag. Vi Tog dels gruppbilder och dels individuella bilder som skall va som ett intro på föreställningen. Jag känner mig för närvarande riktig inspirerad vad de gäller föreställningen. Kul så länge det varar! Så här kommer ett kort på de flesta ur "ingenting är bra, hejdå"gänget.

Delar av mina teaterelever

Jag kan btw säga att jag för närvarande har noll inspiration för uppsatsen och att jag längtar till nästa helg då man känner sig rik igen :p

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vi är vääääldigt snygga :D

2009-02-20 @ 22:04:00
URL: http://bardhronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0