'Allå 'allå 'emliga armén!

Igår var en dag med mycket skratt. Jag tycker att arbetet med "trollkarln från oz" börjar flyta på riktigt bra och framför allt så har vi börjat ha kul på repetitionerna! En annan höjdare är när vi sitter i arbetsrummet och telefonen ringer...

En kollega sitter tillbakalutad o svarar lite nonchigt: "'allå 'allå 'emliga armén" varpå han nästan studsar upp, sätter sig ordentligt och fortsätter "hej, håkan". Ja det var ju rektorn som hade ringt. Jag o den andra kollegan som var där inne skrattade så vi hade svårt o andas =)

Jag älskar avslappnade människor som kan bjuda på sig själva. Tror och hoppas att andra upplever mig som en sån med =)

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Scilla

Hahaha, FAIL! :'D

2009-02-25 @ 16:54:16
URL: http://scillut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0