Gott nytt år

Välkommen till 00-talets sista inlägg. Undrar vad 10-talet kommer att innehålla för min del, och för världens del. Mindre okupationskrig o större medvetenhet hos den lilla människan är vad jag hoppas på i alla fall. Och för egen del? Jag vill bara fortsätta vägen mot den man jag vill vara. Jag har kommit en bra bit på vägen men det är en väg som aldrig tar slut. För perfekt blir man aldrig även om de inte ska hindra en ifrån att försöka.

Något nyårslöfte har jag inte kommit på än. Borde va o minska midjemåttet med tanke på att jag fick kämpa för o få igen finbyxorna inför kvällens aktiviteter :P

Så slutligen kära bloggläsare, jag önskar dig ett gott nytt år o att 10-talet blir bättre än 00-talet!
Kram o hej
PG

Kommentarer
Postat av: Linda

HOPPAS DU HADE EN BÄST NYÅRSAFTON! kraaam

2010-01-01 @ 21:27:17
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0