Planer för läsåret

Så var chappen-äventyret över för denna gång. Visserligen ska jag va där sluthelgen men då ska jag inte jobba. Imorn börjar de nya jobben o jag ska erkänna att jag har tänkt mycket på de senaste veckan o de e inte utan att jag känner av lite stress i kroppen. ska bli skönt när morgondagen e över :p

Snart börjar de vanliga rutinerna. Jag har lite planer för läsåret 09-10:

Bli klar me uppsatsen under hösten.

Skaffa gymkort o börja träna  minst tre gr i veckan. Ska se om jag kan få med S på de hela med :p

Gå med i pistolsskytteklubb o börja skjuta aktivt

Sitta på en hästrygg - alltså testa på ridning!

Söka til DI

Ev. lära mig nån rolig dans. Tango låter spännande tycker jag :p

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: jennie

Kanske tom kan hinna med en lunch tillsammans med (gammal gammal gammal) klasskamrat i jkp ngn gång under hösten...?

2009-08-10 @ 20:58:58
Postat av: Issa

Du får nog en bra höst ska du se

DI?

2009-08-10 @ 22:57:04
Postat av: PG

jennie - jag hoppas absolut att vi ska ses under hösten. Issa, DI = Dramatiska institutet ;)

2009-08-11 @ 21:27:43
URL: http://mrpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0