Ful(l)a gubbar

När jag va snövit på personalfesten så försökte jag ju gå in för rollen o bete mig så kvinnligt jag bara kunde o tydligen så lyckades jag ju lura en del människor. Jag måste säga att de va en super intressant. Efter en kväll som "tjej" så förstår jag tjejer lite bättre än tidigare o de e något som jag rekommenderar alla killar att testa på!

Alla obehagliga blickar ifrån fulla killar, allt strul me kläder som man ska ha extra koll på, stenhårda ben o trötta fötter efter en kvälls dansande i högklackade skor, öm nacke efter bh-band som trycker på o tuttar som en extra vikt o bära på. Smink som ska bättras på me jämna mellanrum, för o inte nämna att man inte kan klia sig i ansiktet som man vill o så inte minst de jäkla projekt som de e att gå på toaletten mm. mm.

Jag måste säga att jag e alldeles överlycklig över de faktum att jag råkat få en snopp vilket underlättar livet en hel del. Efter den kvällen inser jag mer än någon gång tidigare att vi måste alla kämpa tillsammans för kvinnans rätt i samhället! O då har jag bara upplevt andra könet under en festkväll.

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Samira

Pouya vet du vad du borde prova för att känna sympati för oss tjejer...? raka benen och plocka ögonbrynen varje dag!!! =)

2009-08-05 @ 15:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0