Tragik lr komik

Tillåt mig fortsätta prata om Henrik Schyfferts föreställning. Han pratade om något som jag ofta ställs inför, nämligen hur man ska reagera när man ställs inför nåt allvarligt lr tragiskt lr så. Ska man bli tagen av stundens allvar lr ska man hitta humorn även i detta?
Jag tillhör kategorin som tycker att de man inte kan skämta om kan man inte ta på allvar heller. Sen kanske de gäller att välja sin skämt o tillfällen.
Det där e alltså de svåra de humor: Att ha rätt timing o rätt vinkling på de hela!

Påminner mig lite om när jag hörde på Ola Salo när han var sommarpratare. Snacka om att jag fick större respekt för den killen då. Kan rekommendera att ni letar upp o lyssnar på de programmet :P

Kolla btw på de två videon som jag slänger med. Ser du humorn i de? Lr e de bara tragiska?

Kram o hej








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0