Snow white is hot

Så igår var personalfesten med filmtema och jag var utklädd till snövit. Jag börjar fatta de där me peacocking (lr hur de nu stavas) för fy tusan va folk raggade på en igår kväll. Totalt var de sju tjejer (varav en lesbisk) o tre killar (varav ena visste vem jag var) som raggade på mig. Det var asflummigt. Vidare var de så skoj att de flesta inte kände igen mig  så de va först när de hade blitt fulla o vågade sig fram o prata me mig som de fattade att de var jag :P

I övrigt hade jag en underbar rolig, nykter kväll o för varje fest som går så börjar jag tycka att de där me o dricka på fester för o ha kul känns konstigare o konstigare.

Kram o hej

personalfest


Kommentarer
Postat av: Ronja

Hett :D ;)

2009-08-08 @ 15:54:38
URL: http://ronjabardh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0