Sköna söndag?

Det där me att man ska vila på helgerna verkar va något som jag o S har missat alldeles totalt :P Gårdagen gick åt till o springa runt o leka svenssons på ikea o sedan hälsa på mina päron eftersom min morbror o hans familj e o hälsar på hos dem.

Så idag borde jag ju ta de lugnt så jag orkar dra till jobbet imorn - lr? Nej då, idag har vi haft min far på besök som har hjälpt oss o fixa ihop sånt som vi handlade igår. Tanken e att vi ska skapa lite mera förvaringsutrymme eftersom de e så att en viss mr PG i praktiken har flyttat in hos S :P

Nu har vi bara tvbänken/bokhyllan kvar men tror att den får vänta till nån annan dag eftersom vi ska snart till mina päron igen o grilla =D Bilder utlovas (nästan) när allt kommit på plats :P

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0