PG = Pensionär?

Lirade innebandy me några jobbarkompisar igår. Det var - tja va ska man säga, intressant :p

Vi var 5 pers o körde tre mot två. Som tur var så hamnade jag i tre-laget. Det visade sig att tempot på spelet var bland de sorgligaste jag sett. Om man inte stod still (vilket man gjorde mest hela tiden) så gick man o de gånger nån sprang så liknade de snarare lätt jogging. Men de som var aboslut sorligast me tempot va att de höll på ta knäcken på mig. Jag ansträngde mig verkligen till max i detta seniortempo o mådde allt annat än bra när jag kom hem o känner fortfarande av de nu idag :P

Visst jag kan skylla på förkylningen men får nog oxå inse att jag inte längre e den atlet jag var för 10 år sen hehe
Vi får väl se om de har blitt nån förbättring vid årets slut :P

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, tyvärr känner jag igen mej....>.<:p

2009-08-20 @ 22:27:14
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0