PG - LÖSSKÄGG

- Jobbar du på  tåget på high chaparral?

Den frågan fick jag av en nybliven kollega som hade suttit o stirrat in mig ett helt möte på morgonen. Han berättade att han o familjen hade åkt tåg o jag hade skrämt skiten ur hans fru (som good guy) till hans stora förtjusning. Han sa oxå att han kände igen mig även utan LÖSSKÄGGET! Låll :P

Jag har förresten en lite i alla fall för mig ovanlig situation på jobbet eftersom samtidigt som mig har en kvinna börjat där som har fått den tjänst som jag helst hade velat ha. Jag tycker de e aphäftigt o träffa henne för nu vet jag vad som krävs av mig för o få de jobb jag vill ha i framtiden. Jag kan säga som så att jag e på rätt väg men att jag nog har en bit kvar på vägen :p

Slutligen: Jag saknar chappens arbetstider o närhet till jobbet. Jag tyckte att de va jobbigt o kliva upp 07:30 de gånger jag hade varit o hälsat på S men nu jävlar får jag kliva upp 05:45 för o hinna till jobbet. Snacka om att jag e slutkörd. Somnar tom på tåg. O jag som hatar tåg =/
Men jag tror att jag kommer o vänja mig lite bättre efter hand o vara mindre trött.

Angående träningsplanerna: Jag har hittat ett megabra gym nära jobbet o de passar super eftersom jaag kommer o ha en del hål men jag misstänker att de kommer o kosta lite för mycket pengar för att jag ska ha råd me de. Ska höra efter närmaste dagarna =S

Kram o hej


Kommentarer
Postat av: Frida Gerebrink

Vart ska du jobba nånstans? :)

2009-08-14 @ 21:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0