Mina jobb

Jag funderar på om jag har skrivit vad jag jobbar med under kommande läsår. Fast om jag inte minns att jag skrivit de så kanske e de så att ingen minns att man har läst de heller. Så här kommer det:

Jag jobbar på Per Brahe gymnasiet i jönköping mån-tors. Det e en tjänst på typ 55%, dessutom så ska jag va på Sandagymnasiet på måndag o torsdageftermiddag så de blir ytterligare 15%.

Fredagarna komer jag att vara i Vetlanda på Njudungsgymnasiet. Det blir väl en 10-12% där med.

Det finns ett par saker som inte är optimala me detta upplägget. För de första så känns de jobbigt o behöva hålla koll på tre skolor va de gäller PM, rutiner osv, o för de andra så e risken rätt stor att jag inte kommer o hinna me sjukgymnastiken osv.

Fördelerna e däremot är att jag kommer o ha ett omväxlande jobb o få många nya kontakter samtidigt som jag har chansen o träffa mina fina kollegor o en del elever på Njudung. Sen borde de väl innebära en jäkla massa erfarenhet.
Dessutom så har jag sen jag upptäckt vikten av känslominnet blivit lite besatt av nya upplevelser o erfarenheter o att vara på tre olika ställen e absolut en häftig upplevelse som jag säkerligen kan ta fram o ha nytta av i mitt skådespelande =)

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Linda Holmgren

Bränn inte ut dej bara! ;D Lycka till med alla jobb :D

kram

2009-08-16 @ 11:43:24
URL: http://lindamerja.wordpress.com/
Postat av: Ronja

Hey PG!

Du ville ju veta när jag fått körkort, jag fick det i fredags :D:D:D:D

2009-08-16 @ 11:54:03
URL: http://ronjabardh.devote.se
Postat av: Sanna

Får du ett omåttligt kaffesug nån torsdag är det bara att komma förbi. Är ledig då men går 14-19 mån - ons. :D

2009-08-16 @ 12:41:40
URL: http://sannaniss.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0