Kontrakreativ?

Kontrakreativ - e de ett ord? O tänker jag på rätt ord när jag säger det? Jag menar i alla fall människor som har en negativ inställning till allt annat än sig själva o sin verksamhet o som alltid försöker blockera alla andras idéer. Människor som inte ens låtsas om att de hör andra prata o avbryter andra bara för o komma me sin egen gojja.
Sånna människor stör mig nåt fruktansvärt o de mest störande måste jag säga e att jag efter snart 29 år inte kommit på något bra sätt att hantera dem.

Jag ska nog planera in de som delmål i min egna personliga utvecklingplan: Hitta en bra metod att avväpna idioter!

Kram o hej


Kommentarer
Postat av: mamma golrou

du får lära mig den här metoden sedan OK

2009-08-18 @ 18:28:11
Postat av: Anonym

det finns tre metoder till att undvika dessa personer;

1. ignorera tänk på ngt samtidigt som du nickar och ler. Det går alltid hem, egna erfarenheter ;)



2. tala om för dem att de inte hänsyn till andra, ibland är inte människor medvetna om sina handlingar.



3. ta dig på huvudet och låtsas som att du har ont, så slutar de att prata och frågar hur du mår,sedan ska du passa på att gå därifrån, =)

2009-08-25 @ 11:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0