Jag lider med Greenchen

Skulle åkt till chaparral idag men de blev ändrade planer. Jag var o bytte bil me pappa för o ha bra me bagageutrymme o sen när pappa skulle flytta om bilen så kom nån dåre o körde på honom. Min bil e megakvaddad o att hålla på fixa me försäkringspapper tog så mycket ork o tid att jag helt enkelt varken orkade med lr hade tid o åka iväg ikväll. Får se va som händer med stackars Greenchen framöver men jag får nog se framemot ett par bilfria veckor i alla fall =(

Men viktigast e faktiskt att min far inte tog någon skada. När jag tänker på va som hade kunnat hända om bilen träffat en halvmeter längre bak så blir jag vansinnig!!!

Kram o hej


Visst e detta sorgligt? =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0