120000

Vi har iår 120 000 biljetter för tåget o för mig o många andra e de stort prestige i att lyckas sälja slut på de biljetterna. Jag ser de som att vi då gör ett bättre jobb än cheferna för high chaparral ens vågat drömma om. Just nu håller nåt fantastiskt på att hända. Vi har chans o sälja slut på dem redan under högsäsongen o det är en jättemorot för min del. Varje gång de har tagit emot o jobba o man velat helst av allt att besökarantalet ska minska så man får ta de lite lugnt så har jag påminnt mig själv om 120tusen-gränsen o kämpat vidare.

Och tagit emot har de verkligen gjort idag, Vi har kört som galningar o redan vid två tiden började värmen o tempot påverka min slitna kropp (den e fortfarande sliten sen i söndags. jag håller på o bli gammal tror jag.) o de resterande timmarna körde jag på ren vilja o ett gäng värktabletter. Jag kunde dock inte ta vilka tabletter som helst eftersom vi skulle ut o äta senare på kvällen o då ville jag ha öl till maten.

På tal om de där me restaurangbesöket: Jag åt en köttabit på 300 g o va så mätt at jag knappt kunde andas. Då tyckte jag lite synd som stackars maestro eftersom vi hade beställt en bit på 800 g till honom :p

Slutligen vill jag oxå bara meddela att skägget e på väg ut igen vilket jag är mycket glad för. Jag ser fan inte klok ut utan skägg :P

Kram o hej







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0