vänner från förr

En gammal kalsskompis från Iran hade addat mig o skrivit till mig på fb. Jag var mycket skeptisk till en början eftersom jag minns typ ingen av mina klasskamrater ifrån den tiden. Han påstod att jag var hans bäste vän. Det måste vara jobbigt att ens bäste vän inte kommer ihåg en. Men i alla fall ju mer han berättade ju roligare blev det. Kollade vidare upp hans kontakter o va de sysslade med o helt plötsligt kom jag över massa gamla teknade serier från 20-25 år sen. DET var en höjdare.

Så här kommer ett tips: Leta upp en barndomskompis på fb. Vem vet, du kanske oxå får återuppleva massa härliga barndomsminnen som du hade glömt bort att du hade?

Förresten en höjdare av de min kompis berättade:
tydligen hade jag skrutit som fan om att min far var minsann tjockare än alla andras pappor varpå den här grabben hade gått hem o sagt till sin far:
Varför e du inte tjock? Man får ju skämmas för dig!
Alltså de här e sånt som bara Mr PG kan lyckas med. Låll på mig =)

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: your roadtrip gf

BAHHAHAH aww ;D

2009-04-19 @ 23:18:06
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0