April, april

Jag ska berätta om de tre bästa aprilskämten jag uppmärksammat iår. Två av dem har jag själv blivit utsatt för hehe

  • På tredje plats: Jag fick ett sms med följande text: Haha, nu lurade jag dig att ta upp mobilen å läsa detta helt i onödan :) april april

  • På andra plats: När jag skulle ha onsdagsfika med mina treor så fick jag en negerboll (Ja, det heter så) med massa salt o hela papparkorn i. Jag blev såååååå lurad. Det e sånt som jag kallar kärlek. PG likes =)
  • På första plats: En lågstadiefröken säger till barnen: Jag läste i dagens tidning att det skulle komma ett lygplan o ha påskäggsregn idag.
    Alla kidzen kutar ut och precis då kommer sthlmsflyget o flyger över skolgården. Alla barnen följde planet med blicken o när den var borta så ropar en av pojkarna: Den vänder snart, varpå fröken säger: Ni minns väl vad det är för dag idag va? Och alla barnen kommer in i klassrummet igen, något förkrossade =D
Så där har du mina tre höjdare. Har du nåt roligt ifrån 1:a april o berätta? Skriv en kommentar då ;)

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Linnéa Staaf

jag ägde min lärare hahha.

hon gick iväg en stund och så när hon kom tillbaka så sa jag att hennes jobbtelefon hade ringt och att det var nån Björn som hade sökt henne.. sa att björn lämnade ett telefonnummer. Så jag gav henne lappen med numret och så ringde honn.. "hej och välkommen till kolmårdens djurpark."



Gammal men såå bra :D

2009-04-03 @ 19:45:22
URL: http://metrobloggen.se/duplo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0