Destination: Halmstad

Igår var det återigen dags för en roadtripp. Denna gång bar det av till Halmstad där den gode mr PG skulle intervjuas. Jag hade vädrets makter på min sida och njöt av en underbar sol hela vägen till halmstad. Jag tom åt lunch ute =)
Det var superlätt o hitta till folkparken tack vare mama golrous GPS. Jag måste skaffa mig en sån, fy fan va grädd det var :p
O så fint det var! Både parken o så själva teatern. Man blir ju lite småkär (se bilden)
På tal om att bli kär - nya GB-reklamen e bara så underbar. Me likes!

Hemvägen gick riktigt smidigt det med eftersom jag va helt i mina egna tankar. Fast jag gjorde en idiotgrej i trafiken - sorry lastbilschaffisen som råkade ut för mig :p
Ett kort stopp i ss, två cheese på mc-donken i Värnamo o så hem till päronen på middag innan jag åkte vidare hem. O nu e jag bara så mör :P
Fast plugga ska jag göra ändå

Kram o hej

Folkparken
Så här fint va de i Halmstad. Detta e utsikten ifrån teatern

fall in love
Denna bild e så underbar. Fann den precis utanför folkparken och var tvunen o plåta =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Aww, en Roadtrip utan mej! ;D Fick du sitta och skråla för dej själv då? ;)

2009-04-07 @ 12:47:10
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0