Familjemys hos PG

Dagen och kvällen har varit mycket trevlig. Träffade B igen och vi hade ett mycket givande samtal =) Sedan ut o handla mat till kvällen då jag skulle bjuda la famila på middag. Och så kunde jag inte motstå o köpa ett wii-spel. Har länge velat ha ett bra fotbollsspel till de o nu hittade jag ett till bra pris. Sedan skulle man hem o inviga spelet innan jag fortsatte ut på en promenad för o handla det sista itll maten.

Nu blev det ju som så att lilla Molly tyckte inte om pastan heller så jag fick snabbt fixa lite fiskpinnar till henne. Jag hade ju dessutom i sann persisk anda gjort alldeles för mycket mat så nu kommer jag äta pasta ett par dagar framöver :p
 
Efter mat och efterrätt så hjälptes jag o morbror åt me disken o hade samtidigt en mycket bra paratstund innan jag spelade lite wii med lilla Molly. Det är ta mig fan sjukt va småttingar har energi. Jag vill oxå ha :p Vid det här laget tyckte jag att kvällen var så bra att jag tom kostade på mig att avnjuta ett par cl finwhiskey, men sen sket kvällen sig när Färjestad vann SM-guldet. Det svider i mig =(
Nu har de åkt hem och jag sitter här o skriver.

Kram o hej

en trött far
Pappa blev visst lite trött efter maten :p

mor o morbror
Mamsingen verkar visst lite trött hon med men inte morbror :P

Jag o molly
Jag aktiverar Molly med lite wii, lr e de tvärtom? ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0