Livets små detaljer!

Är hos mina päron denna helg. Pappas persiska grillspett e ju underbara men jag har ätit så jag dör =)

Det är mycket just nu. Har så många tankar i huvudet att jag knappt kan strukturera dem o skriva av mig här. Men, jag har bl a funderat på en text till programbladet till Ingeing e bra, hejdå! Funderar på att bara ha program till allmänna föreställningen. Där måste man nog ha en riktig bra text för o motivera uppsättningen av en sån stark pjäs som den ändå är.

Har en tanke om att skriva om hur de är de små detaljerna i livet som leder till stora förändringar. Håller ni med om den tanken? reflektera gärna kring den tanken o hör av er till mig =)

Kram o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0