sjuka drömmar

Jaha, nu har de varit en sån natt igen. Det är så sjukt. Direkt jag har någon dag där jag inte rör på mig så får jag prösja i form av en jobbig natt. Denna gång i form av att jag drömde sjuka saker hela natten. Det var misshandel, våldtäkter, incest, tortyr och andra sjuka saker. De drömmarna hade gemensat var att det fanns alltid nånsom var klädd i gula underkläder. Märkligt tyckte jag tills jag kom på roliga testet jag gjorde på FB igår:

Pouya took the Which color is your aura? quiz and the result is yellow. Yellows are the sunniest, happiest and most childlike personalities in the color-spectrum. "All I want to do is have some fun!" is a song which is a wonderful representation of Yellows and shows their easy going, light and sunny character. These playful people have a wonderful sense of humor. They love to laugh and intimately enjoy life from many different angles. They advocate relaxation, the pure joy of life and live spontaneously. They are always reminding other people to not take life too seriously and to always look on the bright side. Life and work should both be enjoyed.


Kram o hej

gul som få
Gammal bild men auran är med hehe ;p

Kommentarer
Postat av: Linda

så....din aura sitter i dina underkläder kanske! :O

2009-04-14 @ 22:27:46
URL: http://lindamerja.wordpress.com/
Postat av: mathilda bergstedt

hehe IFK Göteborg gillar vi!! länge sen man pratade med dig sist :( hur mår du ? HC i sommar va ? kramkram

2009-04-18 @ 18:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0