Positiva tankar ska de va =)

Idag har varit en sån där dag när de har hänt saker hela tiden. Jag jobbade över 1,5 h o sen va de hem o packa o åka direkt till Nässjö.
Plockade upp far min o vi åkte in till Eksjö där mamma befinner sig efter dagens operation. Lite småjobbigt att se mor så svag men jag vet ju  att hon e betydlig piggare inom ett par dagar igen =)

Jag o far hade i alla fall en jättefin pratstund där inne. Jag redogjorde bl a för gårdagens föredrag o vi pratade lite kring det. Tydligen hörde mamma våra röster i sin dvala o mådde gott av det =)
 Nu håller jag på o gör mat till far så att han får i sig lite kvalitémat ;)

Börjar känna av att det närmar sig premiär för Ingenting är bra, hejdå! Två veckor kvar o de börjar som sagt kännas. Imorn ska jag ringa min handledare o försöka få hjälp o få klarttecken kring uppsatsen. Mycket nu - men jag ska tänka positivt =)

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0