Negerboll

Denna eviga diskussion om den där bollen ska heta negerboll lr chokladboll. Vi e så över-pk om vi plöstligt måste byta namn på något som hetat negerboll hur länge som helst. Och jag e hundra på att man inte menade nåt nedsättande med o döpa den till just det. Senast jag hade denna diskussion med någon så påstod hon att ordet neger betyder slav och jag sa att nej, det betyder svart. Kollade just in wikipedia o de håller med mig -alltså har de bevisats även vetensakpligt att JAG har rätt (låll på de).

Jag har faktisk oxå tung vetenskaplig bevisning för att den där bollen ska heta negerboll - annars leder de bara till trubbel. kolla bara nedanstående video =p

Kram o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0