Måste skriva!

Mamma ringde ikväll o undrade om jag levde. Varför? För att jag inte hade bloggat igår. Hon e söt hon :p
Denna vecka har vi fördjupningsvecka vilket innebär världens roligaste men oxå slitigaste vecka för min del. Igårkväll var jag så trött att jag orkade just ingenting. Det gjorde ont i hela kroppen att tom bara ligga i sängen. Men ikväll är läget klart bättre. Jag kom hem redan vid fyra idag o hann sova en kortis innan jag försvann till skolan igen för kvällen aktiviteter (mer om dessa i senare inlägg) och sen efter jobbet har jag tagit en lååååååång promenad me bra sällskap i luren.

Snart e de helg vilket innebär lite mera tid o ork till att tänka o va kreativ här på bloggen. Så ni stammisar har nåt att se fram emot ;)

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, sött med en mor som bryr sej så ;D

2009-04-17 @ 17:40:17
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0