I vetenskapens namn

Har inte fått tag i min handledare idag heller. Hennes mobil e avstängd och jag börjar få panik. På måndag har jag första intervjun och fortfarande e jag osäker på forskningsfrågan. Måste få hjälp nu =/

Samtidgt som jag krånglar me min uppsats så håller jag på o går igenom treornas rapporter. De e faktiskt himla intressant o givande. De påminner ju en del om min egen uppsats då de delvis ska följa samma regler som jag ska. När man handleder och guidar någon annan så lär man sig själv en massa på samma gång. Så man kan säga att genom att gå igenom deras rapporter o hjälpa dem så får jag större klarhet över en del av de problem som finns i in egen uppsats.

Jag vet att jag har sagt de tidigare men de tål att sägas igen. Mina elever är så intelligenta! En del av de saker som gjorts är riktig bra och jämför jag deras arbeten med mina från samma ålder gör de helt fantastiska saker!

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0